Informacje
Często zadawane pytania
W jakich godzinach pracuje sklep z meblami dziecięcymi Culla.pl?
Zamówienia w sklepie culla.pl można składać 24h na dobę 7 dni w tygodniu. Kontakt telefoniczny możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Czy będę informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?
Tak. Przy każdej zmianie statusu zamówienia wysyłana jest informacja na adres email podany podczas zakupu.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin wysyłki zamówienie podany jest przy każdym produkcie.
- Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie.
- Jeżeli zamówionych jest kilka produktów, zamówienie zostaje wysłane po skompletowaniu całości zamówienia lub częściowo po wcześniejszym uzgodnieniu wysyłki.
Czy jest możliwość wysyłki mebli na inny adres niż podany podczas rejestracji?
Tak, po dodaniu wybranych produktów do koszyka pojawią się dane do płatności oraz dane dostawy. Wystarczy kliknąć link o nazwie „Wysłać na inny adres?” i uzupełnić puste pola.
Kontakt